Isnin, 16 Januari 2012

Pesanan Ugutan !!.. Takut gilerr...


Assalamualaikum..

Dua/Tiga hari lepas x ingat la hari apa.. dalam duk layan FB tu mcm mana tah tergerak hati nk buka mesej dalam FB tu.. tertekan la pulak butang pesanan "lain-lain" .. so ada la msg dari seseorang yang aku sendiri tatau asal usul dia.. tertiba je sound aku mcm kt bawah nie..



kira dia la Taiko Tai, Abg Long, Gangster tahap tinggi dewa 19 yang boleh sound org je.. aku try la masuk page FB dia.. malang betui xda gambar.. seday.. gangster apa pukul curi.. adoii.. so penjelasan aku untuk atas nie.. komen2 aku bkn pasal2 parti politik sngt pun.. aku cakap pasal mentaliti pun dia marah ngn melenting.. cakap pasal agama lagi la dia marah.. dh tu cna aku nk cakap?? haha..

apa2 pun biar la dia bahagia.. aku dalam Himpunan Melayu Pulau Pinang pun untuk menyatukan orang2 melayu yang aku rasakan hampir berpecah dik kerana "Ketabsuban berpolitik" .. len kali kalau nk sound, biar la ada gambar profile.. senang skit setel.. haha..

Anyway aku sebenarnya Admin Himpunan Melayu Pulau Pinang.. merangkap setiausaha HMPP.. dan antara 20 Admin yg ada kt situ.. kami cuma NGO.. bkn parti politik.. x puas hati jgn la "pukul belakang" x macho la Bro..

Kalau Takut Dilambung Ombak, Jangan Berumah di tepi pantai..!!

1 ulasan:

ixora einstein berkata...

pling tak suka orang yang dah baling batu, tp sorok tangan. kan..