Rabu, 18 Januari 2012

901 Akhirnya!! kemenangan aku perolehi..


Assalamualaikum..

nie org puteh punya!! yg melayu punya akan datang.. :)

Setelah hampir TIGA ke EMPAT kali aku dijatuhkan pertuduhan membuat kembali proposal projek semester akhir Politeknik.. akhirnya aku dibebaskan juga dari pertuduhan tersebut.. cehh macam kes anwar ibrahim la pulak kan.. hahaha..

901 merupakan tarikh keramat apabila proposal aku diluluskan oleh 4 orang panel penilai iaitu pensyarah2 politeknik.. setelah 2 proposal lagi ditolak "mentah2" oleh panel yang sebelum nie.. Nama untuk projek kali nie ialah ampbihious cycle yang boleh digunakan di daratan ataupun di atas air.. hasil gabungan tricycle dan bot kayuh.. so terhasilah ampibihious cycle!!!..

kt bawah nie antara gambar bagi projek2 yg kami telah jalankan..



merupakan acuan yang telah dibuat oleh ahli2 group projek aku.. adalah dari polisterin yg telah dipotong dan dibentuk dengan mengunakan kertas pasir.. hampir 3 minggu baru nampak bentuk..


habis kotor bilik kuliah kami kerjakan.. tapi kitaorg kemas balik keh lepas selerakkan.. tension kot nk memikir bentuk yg x dpt dibayangkan nie.. tambahan merupakan ilmu yang baru bagi kami.. maklumlah kami pelajar kejuruteraan loji.. mana tahu nk buat bot2 neh..



Gambar dh yang hampir tiga minggu projek dijalankan .. neh pun belum siap lagi nie acuannya.. adehhh!!..

1 ulasan:

Mat Som Sadona berkata...

Berapa ko nak jual kalau dah siap nanti?