Ahad, 11 September 2011

SElamatkah Maruah Bolasepak Pulau Pinang???


Salam..

Empat Bulan sudah sidang dialog antara Kepimpinan FAP dan penyokong Tegar di Hotel Naza tallia Batu Feringgi.. so FAP nie masih buta Atau masih sengaja membutakan Pintu hati.. dah la Terhumban Ke liga Fam.. makin pelingkup la.. ingt lagi masa aku kt hotel naza tallia tu.. yg FAP duk kondem Player, pastu Player plak kondem FAP.. apa pun tak dapat.. Antara Bangang dalam sejarah Berpuluh Game hanya menang satu ja.. hampeh!!!...

Cakap saja Game Penang Berapa sangat aku Miss??? walaupun hanya lebih kurang 20 orang penyokong.. aku masih ada situ.. even setiap game kalah.. aku usha panas ja dari jauh.. kalau maki tu ada la sikit-sikit tu pun sbb sakit hati.. dengaq cakap2 mulut hampa main rasuah lagi la terkumit mulut aku nie mengata hampa..

Dey tayah tipu la.. USM Fc sndri malam tu player dijanjikan 10k seorang kalau menang tapi USM Fc kalah hari tu.. makna kata suap lagi tinggi la tu.. tambah senior2 dalam Pasukan Penang.. sebut nama pun org tau da!!...

aku dengaq-dengaq kabar angin pun ada yg kata pemilihan Player kali nie ada yang guna Kabel.. apa Badiol bin sambol sangat neh?? ingat beli pasar malam ke??? patut la asyik kalah ja.. duk la hampa dalam liga fam tuh.. Tapi dengaq kata je la USM ngn Mp Muar Nk 'out'.. so hampa ingt hampa boleh ka dapat tempat tu??

Zahrin malam tu duk bambu Player tapi aq boleh terima gak apa dia kata.. Ramai nak dia keluar tapi siapa nk ganti dia?? suh Lim Wang End?? dia ngn bebudak Dap duk bambu Zahrin ja pastu tak tolong pun.. sembang bisnes ribu2.. cam seh!!! mlm tu aku sembang dengan dato zahrin sama dato salleh dua2 tak dapat kata putus so tatau lah sama ada Fap nk dipelingkopkn ke hape pasneh pun tatau la!!

untuk astro jgn duk wat sehhh sngt ingt tatau ka hampa tak kasi hak penyiaran?? pengulas sukan RTM tu sndri cakap kt aku.. nasib baru2 nie hampa bagi balik.. so konflik setel!!..

wsalam

Tiada ulasan: