Selasa, 29 Jun 2010

~ sayap patah, semangat hilang.........

29/06/2010 semangat aku seolah2 hilang.. ya Allah kenapa aku diuji seberat ini.. bisa kah aku meneruskan langkah ini ya Allah.. aku ibarat burung yg patah sayap.. mampukah aku terbang untk mendapatkan damai yg aku inginkan.. kenapa3??? aku sedih?? dlu dya yg selalu care sal aku tp sekarang siapa?? wlpn kdg2 aq kesunyian dia la ibarat penyeri.. tp sekarang aq terpaksa hilang semua itu.. kuatkan lah aku YA ALLAH... aq teringat kembali dya la yg bnyk care sal aq.. waktu balik brmain rugby aku pasti akan memeriksa hp untk membaca msg dri dya.. menyuruh aku berhati2.. tp sekarang semua kebahagiaan tu hilang sekelip mata.. KENAPA??? kenapa kebahagiaan aku hilang ibarat debu yang berterbangan ...........................................

Tiada ulasan: