Sabtu, 29 Mei 2010

~ Kita bukan keseorangan...




Terduduk diri ku memandang ke langit.. sungguh indah ciptaan tuhan.. bulan purnama yg penuh sifatnya.. di sekelilingi nya bintang yang kadang2 malap dan kadang2 bercahaya.. asyik ku memandang.. membuatkan diri ku tenang.. jauh, jauh, dan terus jauh dari segala masalah ini.. keseorangan membuatkn aku terfikir kenapa hati aku tertusuk2 sebegini, bagai di hiris – hiris ... apa yg aku harus lakukan.. lalu aku menjerit... SAKIT... SAKIT... SAKIT.. tetapi adakah kau mendengar jeritku, tangisku, harapanku ini?? Tidak penah aku rasa sakit yg sebegini.. air mata mula mengalir bukan ini yang aku pinta.. tetapi harus ku tempuh walaupn aku tetap disakiti.. sedikit demi sedikit hati ku dirobek2.. bukan.. bukan.. bukan ini yang aku mahu.. Cuma kebahagiaan.. kebahagiaan.. kebahagiaan... adakah kau mendengar??? Aku x minta jadi bergini.. aku dah cuba, dah usaha, tetapi mengapa tidak cukup memuaskn hati mu.. orang boleh berkata2 .. ya.. ya.. mmg aku tidak sempurna.. tp niat aku Cuma membantu.. bukan ingin aku sakitkn apa yg aku sayang, bukan ingin hilang apa yg aku syg.. tp kenapa??? Terlepas jua pautan tangan mu apabila dipintas.. kenapa!!!!.. percayalah.. niatku bukan apa yang kau fikirkan... aku Cuma inginkn kebahagiaan.. mampu kah kau berikan.. aku juga ada perasaan, aku juga ada hati.. tetapi terfikirkah?? aku x sngup lihat kebahagiaan kau dengan owg lain.. terhiris hati ku.. tetapi adakah kau terfikir??? Terfikir?? Mampukan kau berikan aku ketenangan??? Ada ?? kau faham apa yg aku rasa?? TIDAK bagi diriku.. hanya senyuman disaat ku kesedihan.. aku ikhlas.. Aku x halang kebahagiaan kau.. bergembira lah disaat aku bersedih, bahagialah disaat aku kesorangan.. aku rela. Aku redha... tetapi kenapa hatiku yang terus disakiti... memandang ku terus ke bulan.. mungkin ketenangan yang harus ku pinta.. keimanan yg teguh dihati.. kebahagiaan bersama hakiki... bersabarlah kita tidak keseorangan....



Tiada ulasan: