Khamis, 18 Julai 2013

Kejayaan Yang Tertangguh



Assalamualaikum

Alhamdulillah Berita baik yang ke 3 rasanya bagi Tahun nie.. Melimpah-limpah rezeki yang Allah nak bagi.. kali nie Tawaran untuk sambung belajar di UTHM dalam Jurusan SARJANA MUDA TEKNOLOGI KEJURUTERAAN MEKANIKAL (LOJI) DENGAN KEPUJIAN..

Seperti Tawaran Ke 2 iaitu Instep yang terpaksa ditolak walaupun pemohonan sebelum nie dan banyak kali bukan bererti nak menolak tetapi terpaksa menolak dengan sedikit hampa.. Mmg instep dan tawaran degree ini diinginkan sebelum ini, tetapi seperti sedia maklum tawaran pekerjaan bersama TNB Janamanjung telah Pun diterima..

Oleh itu tawaran-tawaran lain terpaksa ditolak walaupun sedikit kecewa.. Tapi Bersyukur Alhamdulillah kerana dah dikurniakan kerja yang baik dan Rezeki pun bertambah baik.. Ketiga-tiga tawaran Ini adalah "Yang Terbaik" Tetapi Terpaksa membuat pilihan yang Dirasakan Terbaik.. mungkin bukan rezeki lagi Tahun nie..

Walaubagaimanapun Inshaa Allah hajat untuk menyambung degree akan diteruskan dengan Pelan seterusnya iaitu Program Pengajiaan Jarak Jauh. Jika diizinkan Allah. ataupun Pelan2 lain seperti Cert Boiler Man dan Steam Engineer menjadi Pilihan. 

Dan Seterusnya Ucapan Tahniah Kepada Kawan-kawan Yang mendapat Tawaran dari INSTEP dan Tawaran Degree intake September ini.. Dalam nak meniti kejayaan nie tanpa keperitan kita takkan kenal erti KEMENANGAN.. 

-Selamat Maju Jaya-

4 ulasan:

NF berkata...

tahniah ! :D

YEASLMN berkata...

Tahniah ! =)

Unknown berkata...

Salam tuan pnya blog..nmpknya btullah pepatah bhwa "jgn brsedih klu jln hdup x seperti yg kt inginkan..tp bsyukurla sbb Allah mash mmberikan nikmat yg diperlukn utk hidup"..prjalann hidup anda x hmpir sma spt sy..saya mndpt twran dgree chemical engginer bru2 ini tp trpksa mnolak twaran,pd masa sm mdpt pngilan temuduga INSTEP (percubaan ke2)dn mndapat twaran kerja dr sbuah syarikt..

Unknown berkata...

pembetulan-*perjalanan hidup hampir sama