Rabu, 27 Jun 2012

[PIC INSIDE] New Bawal Polkadot ♥

Assalamualaikum w.b.t.

Tudung-Tudung.. Mai beli mai.. Peh leh jadi taukey neh.. haha.. Arinie Aku nk tolong kawan promosi tudung dy jual.. bkn selalu aku nk wat baik nie kn.. haishh.. haha.. sapa2 gul yang berminat dengan fesyen tudung terbaru nie boleh la kot2 nk buat stok raya.. nk hadiahkan kt mak ke.. boy pun apa salahnya kalau bagikan kt si dia.. aku pn nk beli tapi tak boleh pakai.. seday2!! Heh.. nk beli kn kt awek, awek pun xda.. haha.. so promosi kt kawan-kawan blog je la.. Kt bawah nie aku sertakan serba sikit contoh-contoh yang ada..



sikit je la contohnya.. nk lagi banyak klik pada link di bawah :)

so pada siapa-siapa gul yang berminat tu boleh la PM tuan punya tudung.. yg boy kot2 nk beli bagi kt awek ngn mak mertua pun boleh.. mana tahu kot2 dapat kawen awal.. hek2.. kt bawah tu aku sertakan link.. harga boleh PM tuan punya tudung la noh.. Cepat2 la ye.. banyak dh yg SOLD OUT!!

Link Facebook Klik sini

BELILAH BARANGAN BUATAN MALAYSIA :)

6 ulasan:

Lina berkata...

hahahah beli la pastu bg kat aq.hak2

last bloodz berkata...

Chait.. suh la Bf blikn.. aq dh jatuh miskin Travel tengok bola banyak sangat.. hehe

NorFarahin@aien berkata...

SERIOUS CANTEK..
NI BIDANG BRAPE EK...
BIDANG 55 AD X?

last bloodz berkata...

Pehh.. jgn tanya saya bidang2 sy x pakai.. klik je link tu keh.. hehe.. boss nya disana :)

zety berkata...

waa comel kawan=)

Unknown berkata...

Pm