Jumaat, 15 Jun 2012

Harapan BintangKu kian Malap

Assalamualaikum


Dah banyak kali aku cuba tapi bila tah nk berjaya.. Dulu penah Delete dari FB ingt dapat lupakan apa yg terjadi tapi x juga.. susah plak nk delete dari hati neh.. Please Tolong3 lupa kan org yg dh lupakan Hang.. jgn bertepuk sebelah tangan lagi.. aduhhh!!..

Hati susah.. Aku Just nk Berkwn baik mcm dulu ja.. tiap kali aku rendahkan ego aku untuk menegur kau.. aku plak kecewa bila kau buat tak tahu ja.. sebenarnya bila aku katakan salam, Hye atau apa pun aku cuba untuk dekatkan kita mcm dlu.. tapi semua tu tak bermakna.. mungkin kau lupa yg pernah berkata 'kita tak akan pernah jauh kan' tapi semakin lama makin jauh kita.. itu realiti..

aku cuma mampu pandang2 FB kau tiap-tiap hari tanpa mampu menyentuh hati yg berada di dalam nya.. Aku cuma mampu melihat kegembiraan kau disaat aku sering berduka..

Kan bagus bila aku lelapkan mata keesokkan harinya separuh dari ingatan aku hilang, kesemua yg hilang adalah kebahagian kita dahulu.. aku pun tak kenal kau dh masa tu.. mcm kita x pernah kenal.. kalau aku mampu dh lama ber'hajat'.. semua untuk kebahagiaan kau.. tak payah lagi nk serabut dengan aku nie lagi..

3 ulasan:

nabila huda berkata...

lalalalalal

Lina berkata...

harapan.. harapan menjadi layu..igin ku bahgia bersama, menjadi kenangan,memburu impian masa kita bersama.. . " sabar ye, ada yg lebih baik buat kita" teruskan berusaha.. xsalah maC mengingat kenangan lalu..

noramalina berkata...

:( ---> :)