Rabu, 23 Mei 2012

Just 21 !!

Assalamualaikum..

19 haribulan 5 yang lalu genap aku berumur 21 tahun.. muda lagi kn?? Hehe.. dah banyak pengalaman yg dh aku timba.. semua tu mematangkan aku.. bercinta pn dh 4 kali.. hahaha.. terima kasih aku ucapkan pada kawan2 yg wish hari lahir aku kt Fon dan Facebook.. belunggok gak la kt status facebook aku tu.. semua kenalan2 rapat.. dari sekolah tadika sampai la kt Politeknik.. syukur sangat dpt kenalan mcm hampa..

Lalalala.. org yg aku sayang pn hantar msg kul 12.40 lebih-lebih.. Thank Q.. aku cuba ajak dia borak.. maklumlah dapat call free.. tp dy x balas msg tu.. mungkin dy sibok kot.. papahal semoga dy berbahagia.. aku bukan harap dy balik ‘bercinta’ dengan aku.. Cuma harap jadi kawan mcm biasa balik mcm dulu2 sebelum kitaorg bercinta.. Tapi kalau x boleh xpala.. Cuma dapat wish yg terbaik untuk dy..

Di hari kelahiran aku yg ke 21 tahun nie.. aku berdoa agak menjadi umat yg setia pada Rasulullah s.a.w dan hamba yg patuh pada pencipta Allah s.w.t . semoga hidup aku sentiasa diberkati oleh nya.. Insyaallah..

Tiada ulasan: