Ahad, 27 November 2011

Projek 20 JUTA!! Lu mau Ke Tamau??


Kegagalan bukan bermakna anda tidak mencapai apa-apa.Ia bermakna anda telah mempelajari sesuatu.

Assalamualaikum..

Pembentangan Proposal Projek Politeknik yang sunguh sukstress mcm nk menang projek 20 juta je aku rasa.. dah la final dekat projek2 pun tertanguh.. kira beruntung la aku punya seorang penyelia yang bagus kalau mcm group membe aku tu.. mau projek juta2 habuk pun xda.. Hey agak2 la der student pun punyai keupayaan sendiri.. jgn la pula suruh student buat sesuatu yg melebihi keupayaan.. nanti bila x jadi korang juga yang PANGKAH!! [X]..seday!!..

by The way projek akhir aku nie tak la segempak yang di sangka tapi okeyla kalau ikot kemampuan group aku dari buat benda yg dah tentu akan jadi skrap!!.. buat modul latihan untuk student lagi tu.. ingat mudah ke??? Meme nampak 'bodoh' projek tu tapi kegunaan nya bagaimana??? serrrr!!!!

Paling x leh tahan bila Panel tu cakap Projek yang aku nk buat neh leh siap dalam masa 1 jam.. dan yang paling tak tahan dia kata group aku nie dh melebih lecture yg mengajar!!.. Grrr!!! Aku marah neh...

Dalam hati nie ikut kan aku dh lama aku cilikan mulut dia tu.. kalau leh siap 1 jam awat dia x buat untuk kepentingan student?? dari keluarkan duit yang tak patut2 untuk benda2 x penting tuh.. Bek buat benda yang faedah!!.. Helo kalau aku punya projek melebih lecture agak2 la.. ayat tu mmg makan dalam tapi cakap tu tarak guna otak kot.. Memalukan Lecture Poli Semalaya..

Dh kering air liur aku kalau cakap dengan orang yang x paham neh.. dah la aku tempis hampir semua soalan yang Panel bagi.. alih2 panel plak yang x boleh jawab soalan aku.. Putar dari utara sampai selatan.. Panel sampai tanya aku balik nk bagi lulus ke gagal?? Nk je aku cakap lulus tapi ingt panel tadi yang nk gagalkan projek aku neh.. terpaksa la aku gagalkan..

neh projek aku.. bolehke dia siapakan dalam masa 1 jam!!!... haha..

Group lain 2 orang Penal je tapi group aku 5 orang panel.. tipu la aku cakap x goyang sbb aku kena defent projek aku neh!!.. tapi apakan daya kelaut juga akhirnya.. heh.. Apapun Kurangkan Kontroversi dan tingkatkan Prestasi..!!!.. malas nk toucing2 doo!!!.. hehe



Tiada ulasan: