Ahad, 12 Disember 2010

~ SesunGGuh Nya AkU MeNciNtai Mu

( aq hanya insan biasa )

awk.. tah macam mana lagi nak saya katakan..
hanya awak dihati saya.. kenapa awk??
kenapa awk buat sy mcm nie??

awk x percaya kah yg sy sygkan awk, cintakan awk..
ntah macam mana lagi nk saya buktikan..
saya hanya insan biasa yg punya perasaan..
tetapi kenapa saya sering dilukai..
bukan kegagalan yg sy pinta..

hati saya meronta-ronta..
saya sanggup korbankan segala nya untuk awk..
tapi awk?? sangupkah??
saya sanggup mengalah, tapi awk?? bolehkah??
sy sngup bergadai, segalanya.. hanya untuk awk..
tp blm cukup tuk memiliki awk..

sy cuba untuk jadi yang terbaik untuk awk..
sy cuba untuk setia kepada awk..
tetapi.. kenapa segala usaha saya memakan diri sy??
sy betul2 sygkn awk..
bagaimana lagi tuk sy mencintai awk??

perlukah sy memberi tahu sy setia??
perlukah sy menyatakan kesetiaan sy??
agar awk paham?? agar awk nampak??
perlukah??

"kejuruteraan" apa lagi yg harus sy lakukan lg??
kenapa begitu sukar tuk mendapatkan awak..??
kenapa.. kenapa.. dan kenapa??

hanya awk perlu sy miliki..
untuk sehelai diploma yg dicari..
hahaha..

CapitaL F

Tiada ulasan: