Selasa, 24 Ogos 2010

~ siapakah AKU ???


egokah aku???
hahh ( mengeluh seketika )
aq nie ego ke sebenarnya... aq pn x pernah terpikir..
mungkin kot.. pada sapa yang x mengenali aq..
serius!! yeah2.. mungkin aq sukar skit nk mengalah..
yup betul.. aq susah nk mengalah...
TERUTAMANYA berkaitan dengan apa yg aq sayang..
paham.. ego aq pn bertempat..
tp lau menyebab kan aq betul2 sakit hati..
tu kna memikirkan la.. apa btl ka aq nie harus menjadi pemaaf..??
sbb tu aq suruh berfikir.. apa betul ka apa yg korang buat nie..
maki3 aku.. pastu minta maaf.. OMG..
then buat salah lg minta maaf lg..
serius agak berat la aq nk maafkan..
bg la aq sbb2 napa aq perlu menjadi pemaaf??
egokah aku?? jwpn dya.. ya la kot..
ikot apa yg korang rasa sesuai..

shhh.. ada orang kata aq playboy???
hahaha.. geli usus2 aq nie.. takat mana sngt la..
aq x nafikan mmg aq ada ramai kwn 'pompuan'
tp agak la bai.. aq waras lg kot..
aq akan cuba setia pada orang yg aku sayang ja..
PAHAM..??
nk aq bg contoh member2 keja aq dlu.. bnyk lah..
aq bkn la ' stylo ' sngt smpai nk jadi playboy tu..
gua cakap sama lu.. kawan biar ramai..
SETIA biar 'SATU'


payah sebenarnya kita nk puaskn hati orang nie..
nk jaga hati korang ja..
hati aq sapa nk jaga??
serrr!!!



Tiada ulasan: