Ahad, 11 Julai 2010

I’m back!!!!...

Aku balik????... aku balik untuk kembali bermain ragbi setelah lama agak nya aku tinggalkn.. aq bukan lagenda atau star dlm permainan nie.. aq lebih suka lau org anggap aq kosong cz aku boleh minta banyak lg tunjuk ajar dr dwg.. anyway aq xkn dimarah lau buat salah.. hee.. xda la.. aq Cuma harap boleh buat yg terbaik ja.. bukan gila pangkat or glamor pn.. just main untk suka2.. bebas tekanan, jauh dr masalah.. bak kata pepatah “lex sudah”.. thankz banyak2 kepada yg bg aq semangat balik.. apek, gaban, buncit, dan ramai lg.. kami dh mcm sekeluarga pn.. thankz a lot.. fitness baru2 nie agak meletihkn la.. tp xpa la hope xda kecederaan dh pas nie.. bahu aq pn dh lebih 2 thn x baik nya.. baik pn kejap ja.. skru dh lut kot.. haha.. whatever la.. sapa thu.. diam sudah.. anyway hope lau aku diletakkn dlm team untk majlis sukan politeknik (MSP) kt shah alam nie.. aq akan buat yg terbaik untk team.. YG TERBAIK!!!.......

Tiada ulasan: